torsdag 31 oktober 2013

drömmen om ett nytt kök

Drömmer du också om ett nytt kök...


Mitt stora härliga lantkök med plats för många, vi är ju en stor familj så alla tre grabbar får plats i framtiden. Jag vill kunna bjuda hem folk i mitt nya kök för det är ju där man oftast hänger vi vuxna..

gärna med en gammal kamin också..

Detta kök är ifrån ikea inte alls dumt faktiskt, men kanske i vitt med mässing knoppar och handtag

Lägg till bildtext


Denna ho är ju så mysig, men är den praktisk tro!! Kranen skulle funka också precis under vårat fönster i köket. Eller vad tror ni?











Jag skulle helt klart vilja att stilen blev detsamma som mat rummet att köket smälte in med min övriga stil.Men det är mycket man vill ändra något som känns viktigt är fönsterna , blir såklart nya fönster i gammal stil, det skulle göra  oerhört mycket..  Men vilken tur att allt funkar som det gör ändå, man kan ju inte göra allt på en gång!
Då hade det ju inte varit roligt heller. Vi älskar att ha  våra projekt här hemma allt får ta tid, man behöver mycket betänker tid på hur man vill ha de! I ett gammalt hus som vårat nästan 100år så är det inte bara till att riva väggar.


Nu åter till verkligheten, kram ifrån mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar