torsdag 9 januari 2014

Nu är det över..........


Nu har alla röda dagar och helger passerat, men vad mycket ledig tid man har fått med familjen i år. Små barns åren kommer ju inte igen, man skapar minnen tillsammans som man får leva med i hela våra liv..


Jag hoppas verkligen att jag ska få mer tid att få sitta vid datorn och pyssla med min blogg det var ju tanken från början, men man vill ju såå  mycket hela tiden i alla fall så är jag sådan!  får börja att bromsa och ta en sak i taget och prioritera vad som är viktigast. Är det semestern med familjen eller ett nytt kök, dålig jämförelse men så får man ju tänka ibland, framför allt vi som brinner för inredning och hus mm..

Jag får nog mitt kök så småningom men tiden med barnen är ovärderlig..
Vi har fått till det så mysigt här hemma i huset i år har njutit för fulla drag. Detta var våran andra jul i "villa Efraimsberg", det blev en stor investering förra julen men nya stjärnor i fönsterna och polkagris randiga hiss gardiner i köket. Annars är jag ganska lugnt med pyntet ändå!  Det är dom små speciella sakerna som räknas i det stora hela..Vi firade en hel vecka hos mina föräldrar i 







Men nu har julen åkt ut och det blir ljusare ute längtar till snö dropparna i sol ljuset.... 

Nu åter till jobb.....

1 kommentar:

  1. God fortsättning! Nytt år o nya utmaningar. Kram Cissi

    SvaraRadera