söndag 12 januari 2014

Hej igen..


Nu till lill killens rum igen, har fyndat en gammal järn säng, underbar tycker jag. Mina två minsta pojkar delar rum just nu så ett av rummen blir lek rum och tv rum, det blir faktiskt väldigt bra. dom två små älskar att sova tätt och mysa   
Min lilla minsting Gunnar

I förra baby sängen men började att bli för liten..



    

Denna skänken är också en möbel som jag fixat och gjort i
ordning i vardagsrummet som jag sitter i nu .ovanför skänken så hänger en tallriks hylla som är hemma gjord.Det börjar att bli något här hemma lite som jag vill ha det, men det tar tid att hitta det man vill ha utan att betala allt mycket för det.Är man kräsen som jag är så tar det ännu längre tid. Bordet och stolarna är också om målade ifrån att vara ett par ek möbler så är dom nu vita som det mesta just nu. Men det finns vissa saker som jag inte målar vissa möbler ska ha sin gamla charm kvar. Eller vad tycker ni??

Ha det så gott vänner om det finns nån som läser.


ps , nästa gång ska jag visa ängla skåpet som är färdig målat också...

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar